- My just LoVe Adidas



- Yeees min size och allt ;)
Snyggt Adidas linne till brännan ;).

Fann en snygg grå skinn Jacka men den var tyvärr lite för bred för min smak
annars hade den oxå följt med hem !!!!


 Bas produkter Hm fot fil ögon make up remover hårfär tandkräm och en smooth down to the hair,


 Polarn  och pyret klänning SPLITT NY second hand ;)


 superman dres till Madickens docka hello kitty skärp Bambi second hand.


 Klänning  till Bambi senare Second hand.

 Plysch Bamse hood Bambi och en tröja i brunt att ha sen ;) second hand.



 2 MAXI klänningar från VILA där en av mina favorit personer jobbar , alltid trevlig och glad  :=)



 sist men inte minst ett soft linne från Bik bok av favvo affär för det mesta men hittade inget annat som  jag direkt föll för då är då ingen ide att shoppa.


 Hann ej på Röda k innan  det stängdes så i morgon  om jag  / vi har tur gör vi ett besök där när älsklingen är och tränar ;)



 Nu ska jag surra med syrran i telefunken ;)


Love !!!!


Pssst Älsklingen köpte snygga shorts och en Poco loco tröja   snygga fillingar  däremot köpte han INTE det snygga linnet på MOYO det får han göra i morgon för det var grymt snyggt ;) På min sexiga man :=)




Kommentarer
Postat av: Görel

Åh vad mycket fint du har hittat.

Postat av: Kristin

Mycket snyggt du shoppade idag! Jag gjorde också några fynd på secondhand igår till Nova, ska visa snart! Ha en bra kväll!

2008-07-02 @ 22:28:49
URL: http://lillprinsessan.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Görel : Tack hann inte mes så mycket med en alltför aktiv och nyfiken Bambi :=)



Kristin : Tack, inte det lättaste att shoppamed en nyfiken Baby som är väldigt mammig ;)

Åhh najs ska spana in din blogg på direkten =)



2008-07-03 @ 00:25:14
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Petra

Fint du shoppat kram på dig

2008-07-03 @ 00:34:40
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejsan vilken second hand butik hittar du så mycket snygga saker på???

2008-07-03 @ 11:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback