- Nikita allas våran egna NIKITA



- Hej jag heter Nikita och jag är 10 år , jag tillhör Jessicas mamma och låtsaspappa
Nu på äldre dagar  har jag blivit sjuk, jag har fått cancer :(
Jag försöker att ta dagen som den kommer
känner väl ingen direkt smärta men har lite svårt att orka lyssna när dom jät ska prata med mig.

Snart komme rjag upp i hundhimmlen
och då kommer jag vaka över Husse och matte
Men även Jessica för Jessica är en person som jag älskar att skälla på hoppa upp pussa och busa.
Jessica har alltid en överaskning i väskan då hon kommer,
oftast  är det ett snaskigt ben som jag kan gnaga på  och drömma mig bort.

Slick från Nikita.


 Nikita  efter att ha gett mig en blöt puss ;)

Kommentarer
Postat av: Görel

Åh vad sorgligt...Men fint!

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Görel : ja livet är inte alltid rättvist

2008-07-16 @ 18:31:39
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: mamma

åh vad fint du har skrivit har inte sett det förut.

2009-03-12 @ 18:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback