- Och sex hann vi med i den renbäddade sängen



 ( Bild knäppt av mig från en Elle tidning )


- Bambi somna  skönt in och sov en lång middag efter jag ammat henne.
Satt i soffan  och läste lite post som kommit och öppna paket
då älsklingen invita mig til en skön massage
vem tackar nej ?

Så sex hann vi med mitt på dagen i dag med ;)
Thats really najs.


Sen gick vi ner till affären  hämta ut mitt hemliga paket ;)

sponsrat av
www.lustjakt.se som var en  klitoris vibrator i lila ;)
heyy sexy ;)
Älsklingen var snabb att öppna paketet ;) ( tror han är lite avis på alla paket som dimper ner i lådan )



Sen fräscha vi till oss gick ut gick
hamna hos Thomas
vart bjudna på kaffe  nybakta hällakaker.
satt där i några timmar surrade medans regnet öste ner.



Peace Lova and understanding.!!!


ska äta mina nypoppade popcorn älskligen gjort och svara på massa mail ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback