- Off to the beach med Madicken




-va fan det börja  ju regna  i dag så det vart ingen beach
men nu har jag haft en loppa som tjatat på mig så vi ska åka till kornsjö och bada med mopeden hahahhahaha ;)
stanna till mata hästar och kosser på vägen.


Pappa Jimmy är hemma med Bambi,



Prata nyss med min älskade lille prins.
han åkte  bil med pappa  och farfar åhhhh som jag saknar dig älskade hjärtevännen.





Fick reda  i dag att kenny har blivit slagen av stefans ex Marlenes son vid upprepade tillfällen
Kenny hade inte vågat sagt nåt för att han hade hotat  att slå kenny :(
Lilla lilla älskade vän. :(
så hemskt en del kan  bete sig riktigt ouppfostrade :(




Peace Love and understanding !!!


 Fika  med
 bad kläder med
filtar handukar med
 eyyy typ kommer vi vara ensama på stranden i dag igen hahahhahahah ;)

sommar kvälls badarna.



Käääääääääääääääääääärlek

Kommentarer
Postat av: Estelle

Hur fan kan du bara skriva sånt???

2008-07-17 @ 22:27:43
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Estelle / aka marlene skriva att jag ska bada min min dotter ?

snälla människa låt mig / oss vara nån gång vi vill inte ha dig i våra liv.

Hur många IP nummer ska jag behöva blockera dig på ?

seriöst.?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback