- Rosa plasthandskar PÅ check




- I dag ska jag vara   en riktig drömm vän tillsammans med älsklingen och Bambi.
Vi ska nämligen hjölpa Thomas att städa hans 3 våningshus efter att hans 2 kids vart där i 6 veckor ;)
wiiihoo
Rosa plasthandskarna på och skrubba skrubba.
Älsklingen får hjälpa till med dom tynge sakerna som att möblera mm.
Kommer bli Najs.

Tar med en kladdkaka med nötter och grädde sen bjuds det på kaffe.



Var  där redan i går och gjorde altan ;)
Så nu är  det bara resten kvar ;).

Ska hinna hänga ut tvätten och dona på lite innan vi ska åka i väg
Har lovat Madicken att göra ett pärlhalsband oxå ;)


Är jag inte en drömm vän som erbjuder mig att hjälpa att städa så säg ??


Fick ett sms tillbaka av han  Vad  är det med er då ?
Drabbas av städsjukan eller hahahhaha ;)
Fan kul att städa, och mycket lättare om man är fler som hjälper till då man har 3 våningar ;)







Kommentarer
Postat av: Linda Bunn

Gulle dig!



Jag mailar dig min adress så är du min friend i nöden. Välkommen till Kalmar!

Kost och logi ingår, medtag gärna dom rosa handskarna och en skurhink!



Kramis där solen inte skiner ;)



Linda & Ian

2008-07-20 @ 15:40:53
Postat av: Petra

ha ha jag har rosa handskar här hemma oxå du behöver inte ta med dig dina tssss...skämt å sido du är så snäll du med thomas men han förtjänar det :-)

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Linda Bunn : MOhhahahahhahahhahaahhah ;)

Om det vore så väl va ;)

men vet du jag älskar att städa ;)



Petra : hahhahahhahahhahahhahahahhaha.

ja han behäver hjälp han ;)



Kram

2008-07-21 @ 19:03:38
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback