- Saker jag fullkomligt avskyr gällande små barn :




* En del barn får alltid vara smutsiga snoriga

* Oklippta naglar hos barn


* Barn som alltid går i fula för små trasiga kläder :(


* Skrikiga vrålape barn.


saker jag hatar med föräldrar !!!!

* Föräldrar som slutat  bry sig efter dom fött barn ser ut som nå  slashas .

* Föräldrar som jämt är ute och dricker efter att dom fått barn.

*Föräldrar som röker i närheten av barna / barnvagnen .

* Föräldrar som bara sitter hemma städat bla bla  så synd om dessa no lifes.


*  Föräldrar som aldrig har pengar skaffar barn men har inte  en krona övers till  sina kids :(
skamligt att det ens får ske :( stackars stackars barn.


Lever man på soc och inte ens har råd att leva själv skaffar men väl för i helvete i fler barn :( ?



* Smutsiga föräldrar !!!!!


* Föräldrar som blir styrda av andra????? tillåter sina barn blir slagna / skrikta på.


RiP BOBBY

/ Peace

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack så mycket =)...

Du har också barn lr?!

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Emma : 3 :0)

2008-07-17 @ 12:16:43
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: .........

men herregud bara för att vissa kanske måste få hjälp från soc så ska dom inte få ha barn? och föräldrar som slutat bry sig och ser ut som nå slashas låt dom vara se ut så om dom nu vill det.

2008-07-17 @ 14:15:37
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Anonym : men snälla du kan man inte skaffa egna pengar / orka jobba för dom / ha sparae pengar hur ska man då ha råd med ett barn ?

säg mig det ????



Och snälla inen vill väl ha en förälder som stinker svett skit och har smutsiga kläder dag ut och dag in vad lär det barnen ????





usssh för snusk trattar

2008-07-17 @ 15:01:04
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Estelle

Ha Ha Ha det kom från rätt person. Du har ju inte lyft ett handtag i hela ditt liv!

2008-07-17 @ 16:54:48
Postat av: vintageretroprinsessa

ha ha ha ha lilla marlene sköt ditt egna jag flyttade hemifrån då jag var sjutton och jobbat sen dess. Visst svider det för dig när andra är bättre ha ha ha

2008-07-17 @ 17:16:48
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: .......

vad har det med att inte duscha å göra, man behöver ju inte vara ofräsh bara för att man inte orkar sminka sig och gå i finkläder..det finns väl folk som blir av med jobb,och har kanske svårt att få ett nytt.det är väl lite beroende på vart man kommer ifrån i småstäder brukar det inte vara så gott om jobb !!

2008-07-17 @ 17:41:25
Postat av: Sara

Jag har nog aldrig läst om någon människa som säger imot sig själv så mycket som du gör. Du är väldigt duktig på att klaga människor men det är ju egentligen du som är den som är tragisk. Varför knullar man kids som inte ens har gått ut skolan än och inte kan försörja varken sig själv eller en unge,och du har mage att gnälla på folk som är tvungen att försörja sig hos soc.. fan va korkad du är haha

2008-07-17 @ 18:06:56
Postat av: peji

Har man inga pengar är det väl bara att göra som du, dvs handla loppis. Du ska ju knappast uttala dig om dåligt föräldraskap, jag tycker synd om dina barn. Du är ju vida känd för att vara både mytoman och sjuk i huvudet, det säger t.o.m. din syster!! Förresten är det väl ni som lever på bidrag, jimmy arbetslös och ditt jobb på djuraffären har ju gått upp i rök. Arbete som kontaktperson har andra som extrajobb, långt ifrån heltid. Att leva på olagliga affärer på internet vill inte de flesta leva på

2008-07-17 @ 19:40:01
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Anonym / sara / Peji... vart det brist på nya namn att komma på ???



ha ha ha dumt att man ser IP nummret

men det kanske just du är för dum för.

Visst svider det att inte vara så smart ?





Jag Jobbar vi har pengar

loppis handlar man på för ett intresse vi bor dyrt handlar god mat varje da och vi lever

Nej Jimmy är ej arbets lös han är pappaledig ;)

Big different.



Jag uttalade mig om nåt JAG tycker

Inte nåt jag tror om nån som man inte har en anng om.



Pilluta pilutta dig ;).



Vad andra gör är inte vad jag gör ;)

Oh svar ja jag levde på at jobba som kontaktperson till missbrukaare och jobba i djur affär det var MITT jobb och en stor del av mtt liv just nu är jag mamma ledig hemma med mina barn ;)



2008-07-17 @ 22:23:39
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Estelle

jag har ingen aning om vem denna Marlene är, men det är väl någfon fiende du har. En balnd många verkar det som. Jag håller med Sara att du skriver emot dig själv hela tiden. Du hatar alkoholister och personer med dålig ekonomi. Ändå vill du jobba som kontaktperson????

2008-07-17 @ 22:32:17
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Estelle : seriöst varför ens orka hålla på skriva ens ?

hur orkar du ens ?

Detta är mitt liv mina tankar,

nej jag HATAR inte alkolister

men missbrukare ska ALDRIG vistas tillsammans med små kids. Borde väl vara vett och etikett

och jag anser att om man ej har råd att man ej ska skaffa barn,

Vi lever i sverige detta är min blogg mitt liv mina tankar

vad är det som du missat ?

2008-07-17 @ 23:15:27
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Sessan



Fast iofs kan vem som helst bli "utförsäkrad" och t ex måsta gå till socialtjänsten och få mer eller mindre pengar. Man betalar ju in skatt för att kunna ta del av den "förmånen" också, i värsta fall. De flesta blir ju dock inte "kroniskt" beroende av socialbidrag, fast jag antar att det är de du vill avråda ifrån att skaffa barn...? Jag har en kompis som fått socialbidrag i tio år nu, under hela sonens uppväxt och det är jag också helt_emot. Det är inte roligt för sonen att ha så tajt ekonomi. Å andra sidan planerade ju inte hans mamma att aldrig få/kunna jobba (hon har vissa psykosociala problem)...



2008-07-18 @ 00:27:09
Postat av: Anonym

marlene marlene marlene

2008-07-18 @ 00:50:32
Postat av: Anonym

oj oj oj marlene har du permiss från psyket ? Därför du kan sitta från mamma katarina data och angagera dig i jessica liv ? Hoppas dom låser in dig igen och att pojken får ett bra hem då han saknar både mamma och pappa. Känner till dig mycket väl stumpan. Glömm inte besikta bilen nästa gång vi ses.

2008-07-18 @ 07:29:40
Postat av: VintageRetroPrinsessa

sessan : Exxakt det är där jag är och fiskar folk som för alltid lever på just soc och inte lyfter sitt feta arsle för att kuna tjäna egna pengar till sig själv / sitt barn / sina barn.

Jobbigt det där med kompisen hoppas att hon en dag kan få må bättre.





anonym : Om människan är psykiskt sjuk så förstår nog inte denna det efter vad kennys pappa berättat.

Sånt är livet för visa.

Dom kan inte skapa ett eget liv utan ligger på utan och dras ner i andras liv gång på gång :(

2008-07-18 @ 10:54:51
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback