- Solig onsdag vart en blåsig onsdag svensk sommar



- Vaknade tidigt av att solen sken in i sovrummet
härligt tänkte jag och  klev upp och tittade  ut klarblå himmel och alldeles vinstilla

Nu nån timme senare väldigt blåsigt :S
men det hoppas jag snabbt försvinner så vi kan  åka till efterlängtade stranden,


Ska hinna med loppisen i dag med  vem vet kanske jag kommer hem med ännu ett fynd ;)

ska  iallafall kika efter lite speciella ting.


Älsklingen är och tränar  duktig kille det där.
Bambi kryper fram och åter här  på nedervåningen hihiihhi.



   




 Det är bara att konstatera frukt är gott  Madicken mumsar vattenmelon och smultron.



Kärlek !!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni är sååå lika!!!:D Du å Madicken

2008-07-23 @ 16:55:59
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Anonym : tar det som en riktig bra komplimang då hon är en av dom vackraste som finns ;)

Postat av: Malla

Din dotter är så gudomligt söt måste jag bara säga. Tittar ofta in hos dig och förundras varje gång över dina härliga bilder och texter.

2008-07-24 @ 00:59:57
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Malla : Tack Hon är ett riktigt charmtroll ;).

Kul att du kikar in du är alltid välkommen

ha en fin dag på er.

2008-07-24 @ 12:31:19
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback