- Sova ? nej jag stängde bara ögonlocken God morning



- Puhh 05.30 vaken ..
 kunde inte somna av skinande varm sol in my face
  stora varma rinnande mjölkbröst
en Bambi som trycker på en hahhahahahahahhahaha ;)


Välkommen sköna Torsdag.


Älsklingen har redan åkt tränat.
Hoppas att han överraskar igen oc köper med sig massa smarriga frukter ;)
I dag vill jag till stranden hoppas hoppas ska sola  mig och äta frukt
 och pussas mamma
 och få sand mellan skinkerna det hör till då man är på beachen ;).



Puss i ljumsken

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Hej Hej!



Japp, det är kassavtryck jag har där .. Har en triballiknande på armen också och snart kommer väl det en på vaden också. Egna tatueringar?

Postat av: Sessan



Åååå, sötaste lilltjejen :-)

2008-07-03 @ 15:54:10
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Maricia rödebäck : supersnyggtvar dte i allafal som en av mina favvo rappers Eve ;)

Jag har två en skddsängel lite ovanför svanken och en älva på magen ;)



Sessan :=) Hii Hii

2008-07-04 @ 12:46:23
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback