- Suga bord




-  hahahhahahahha Testade nyss min nya usb dammsugare hahhahhaahhah ;)
perfekt då man ska dammsuga av laptopen ;)
Lilla fult då .

 Stranden i dag men ev lite senare blåser lite nu =?
Lär ju blåsa mer vid havet dock.

Bara att ta med en bok och  massa att snaska på så  kan man ligga där och njuta av livet  nån timme.


Äter frulle nu  inte en sån där nyttig en utan en
 Coke att dricka
 Äter  sprutgrädde till en snickers kaka ;)
men heeey har ammat ca 10 ggr i natt och behöver energi ;).



 Hade en soft kväll igår och var hemma vid 23.00  tiden.
Käkade pizza På Chaplin Thomas med sin dotter och hennes kompis
  Jag älsklingen Bambi Madicken.

Sen hem och fika och surra hemma hos Thomas
Bolla joina oss en sväng och Lelle
men han skulle dra ut fiska med nya kameran ;)




Psssst som ni alla vet har jag en stalker efter mig
dagligen sitter människan och LÄSER skriver LÄSER skrier i min blogg hon fattar inte att hennes ip nummer är blockerat.
Denna människa är stefans ex vars barn vid upprepade tilfällen slagit min son som är mycket yngre !!!!
Den  här människan VÄGRAR lämna mig och mina ban och min man i fred
 

Kan nån svara  varför det går så långt att människor blir så här sjuka / besatta ?

 Är man så missnöjd med sitt egna liv att man försöker att leva nån annanas ?
har man det så dåligt ställt att  man vill vara som en annan drömma sig bort ?
Är man så avundsjuk för att andra har det bättre `?
sorgligt är bara ett ord jag kan beskriva denna människa.

Att man orkar viga sitt liv till en annan  betydelselös person


Jag har valt att viga mitt liv  till kärleken till mina barn min man och mina djur
mina vänner , men såna som dig har jag tyvär inget för.

Blunda för mitt liv sluta vara så besatt  Leave me alone !!!!





 



Fucked for life ;)

Kommentarer
Postat av: Petra

Skulle bli galen att ha en sådan ef mig sjuk patetisk människa säger jag bara,men visst har hon barn???tar inte det tid istället för bråka m dig o din familj bry dig inte hon e säkert sååå avundsjuk på dig!

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Petra : Ja det skulle du duvet ju hur jag har det :S

Hon vägrar lämna oss i fred poor girl :(

Hon kanske finner det intressantare sitta lusläsa min blogg dag som natt :(



Hoppas eran semester är bra kraaaaaaam

2008-07-27 @ 13:52:01
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback