- Våra hjärtan stannade jag slutade andas




- Jag lever hon lever vi är alla oskadda !!!!!

Jag och Madicken åkte till stranden i dag satt där solade badade lekte byggde sandslot
 satt 2 meter i från stranden där jag vände bort blicken mot bryggan för nån ropade hallå
 vänta tillbaka såg 2 båtar åka i 180 i kanal våger
Madickens  huvud under utan med öppna ögon
jag flög från platsen där jag satt  ner   i vattnet fångade upp hon i en hand
upp på stranden upp  och ner hon hota och flämta

2 killar kom springandes   och frågade hur det gick vi lever minns jag att  jag svarade
snabbt ut på stranden vira  in i  en handuk
Madicken ba

Mamma du räddade mig ...

Tänk om jag hade blivit en ängel och flygit upp i himmlen
mitt hjärta :(

Puuuuuh


Fuck those fuckers  som körde båten i kanalen i 180 FUCK YOU BIHTIME asshole.


Hemma i tryggt förvar
ska duscha av oss innan vi ska ner till en Kompis  leka busa fika och besöka loppisen.




Mitt hjärta det slår
hennes med.


puuuuh vilken dag



Käääääääärlek

Kommentarer
Postat av: Linda Bunn

Söte tid, bara din RUBRIK skrämde skiten ur mig...

Vågar inte ens tänka på hur du/ni kände det!

Lilla Gumman!

Tyvärr följer det ingen instruktionsbok med idioter, det hade varit lättare att gardera sig då.

Skönt att höra att allt gick bra och hoppas att inte Lillsnurpan fick men för livet,utan att hon vågar hoppa i plurret igen.



Tusen kramar!



Linda & The Brat Pack

2008-07-26 @ 16:41:19
Postat av: Carro

Vilka fruktansvärda idioter det finns ! Tur att hon klarade sig och jag hoppas det inte skrämde bort henne från vattnet i framtiden, lilla barn .. Hoppas ni får en trevlig lördagskväll !

Postat av: Kristin

Men usch vad hemskt. Vilken tur att det gick bra iallafall. Trevlig kväll!

2008-07-26 @ 18:42:10
URL: http://lillprinsessan.blogg.se/
Postat av: Flisan

Usch, jag satt med hjärtat i halsgropen och ögonen fyllda av tårar.

Tur att allt gick bra!!!

2008-07-26 @ 19:56:43
URL: http://metrobloggen.se/beingfelicia
Postat av: Jossa

Fy fasiken vilka idioter. Vilken mardröm för dig! Fattar inte folk som inte kan ta hänsyn utan kör med deras jävla båtar utan att bry sig om andra omkring. Tur att det gick bra. Har stackars Madicken blivit rädd för vatten nu?

2008-07-26 @ 20:06:39
Postat av: Görel

Men fy vilken upplevelse!! Hoppas att hon inte blev skrämd för att bada i fortsättningen!

2008-07-26 @ 22:14:48
URL: http://gorelb.blogg.se/
Postat av: Marlene and i feel good

Du fick äntligen ditt straff lilla gumman stefan träffade Jimmy häromdan han vill inte ens veta av dig längre hahahahahahaha.

Han är bara hos dig för att träffa bambii han sa till stefan du vet ju hur hon är jag är så skadeglad hahahaha med all rätt du har 3 månader erkänn att du är sjuk nu annars är det helt kört för dig som jag sa tidigare gud straffar alla äntligen=)

By the way stefan har klippt håret på kenny han ska inte behöva se ut som en tjej längre för att du rakat skallen på han så han blir mobbad=)

Hoppas du mår bra nu det patetiska är att alla dina läsare tror att du har ett bra liv de har ingen aning om hur sjuk du är!

Du lekte med fel person nu får du ditt straff må gött=)

2008-07-26 @ 22:37:13
Postat av: Malla

Vilka jävla stolpskott det finns alltså.

Fan, jag blir så rädd och arg. Har dom ingen som helst respekt för andra människor eller lite sunt förnuft för den delen???

Tur att du var snabbt där och fick tag på din söta dotter. Kärlek.

2008-07-26 @ 23:31:56
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: Petra

Men fy vad otäckt,hoppas allt e bra med hela familjen nu kraaam

2008-07-26 @ 23:57:27
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: Jimmy the man

Älskar er min älskade familj

varje dag är en ny dag fylld med kärlek.

Pappa // JImmy G-unit

2008-07-27 @ 00:23:15
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Tack för ala fina kommentarer och tack alla som mailade mig.



Helt otroligt vågade hon bada igen efter en timme ;)

Hon är en superprinsessa den där Madicken :0)







Honey i love you toooo big time.

2008-07-27 @ 12:41:17
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback