- Åhhhhh min snutteplutta




- Ja nu är vi hemkommna och jag har hunnit att amma Bambi
vart en gallskrik när sprutan kom  och en tröstande pappa och mamma efter
jag höll för öronen och gick ut nör sprutan togs :S

 Gallskriket gick snabbt över en 30 sek
och allt var som bortblåst .
Duktigaste Bambi.


Kollade hennes  eksem som dom tror är atopiskt eksem / sen hennes små kinder
 börjar att bi lite bättre
vi smörjer rengör med ljummet vatten och en flannel filt.
Älskade lilla vän :(
Hoppas att det snabbt återgår til det  bästa.


 Eftersom jag är väldigt noga med att smörja  in  rengöra
använde kläder som är tvättade i grumme mm så hoppas jag verkligen att det snabbt försvinner ;),






 " En kärlek svår att förklara men enkel att visa "



 Dagens lunch vart rökt kalkon med paprika
egengjord potatis sallad och en coke.
smarigt .

Regnet fortsätter ösa ner ..... mys pys .

Kommentarer
Postat av: ja

iHÅLLA

2008-06-10 @ 15:40:00
Postat av: VintageRetroPrinsessa

???? what ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback