- En snabb loppis i regnet




- Riktigt rugg rusk väder...
som en svensk sommar vill säga.

Jag vill ändå gå ut få frisk luft så jag klädde Bambi
 bona in henne i vagnen och begav oss på tur med kenny
Hann med att handla på affären oxå ;)


Den här snygga wc skylten hade nyss kommit in så den snappade jag snabbt åt mig
nu har vi liknande både uppe och nere .


 Lite nya fina ljuslyktor livar alltid upp en grå trist dag som denna :0)


 En fin hänglykta som passar mitt tema i hallen nera :0)




  Kenny  köpte en bil och Bambi fick 2 nya  spöket laban leksaker .


 Hittade en stor fin grön sittpuff som kenny bar hem som jag köpte att ha i hans rum då hans polare kommer över eller när han ska sitta lira tv spel.


 Blir en sen middag i form av kyckling hamburgare . med en god melon fetaost sallad som jag senare ska lägga ut recept på för er som vill ha :0)



Käääärlek .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback