- En snabbis på stan ...



- Hann med en supersnabbis på stan innan Bambi och älsklingen hämta upp mig
och innan storhandlingen utav mat och allt.

På second hand köpte jag snäcker som jag la i en skål i sovrummet
så man får den där fräscha havs sommar känslan.



Bild 1 : Kjolar Madicken second hand

Bild 2 : Kort kofta for me second hand

Bild 3 : Söt klänning till Bambi med jordgubba second hand

Bild 4 : Retro örngott Bambi litet pärlhalsband till mig second hand,



Magnus uggla t-shirt till nån av kidsen. second hand


Kofta och snygg t-shirt kenny second hand .   Allt vart 200:- som hittat.




Bild 1 : Skor  din sko till mig själv.

Bild 2 : 3 par strumpbraller lindex Bambi

Bild 3 : Sockar Madicken och nya foppa kenny.






snygga skön t-shirt Bik bok till moi ;)
Den används i går kväll tom.



 Köpte faktiskt en snygg midsommar klänning med men den får ni allt se senare ;)





Kääärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback