- Fika paus hos olofsson




- Efter en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel dag på stan med massa mäniskor och värme
vart det en promenad till affären där vi bor
först inhandla jag en fetaost rulle som jag smaska på med Madicken hemma hos Thomas.

Tog med en kladdkaka och sprutgrädde som vi fikade med tillsammans med kaffe,
Therese Anders och deras barn kom så Madicken hade lite   att göra / leka,

Köpte även musli som man själv fick blanda till på affären
smarrigt värre
ska jag testa i morgon till min älskade Bollnäsfil.
Bra fredags frulle.



  Har andats så mycket sommarluft att jag inte ens är trött ;)



Kääärlek !!!



Psssst bilden ovanför föreställer en sovande Bambi ;)
somna efter ammning ute på altan hos Thomas.


 ( Jag i min nya thisa lägg märke till luggfläterna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback