- För vi har varit på star wars för vi har varit på star wars



-  Älsklingen bjöd  mig på star wars överlägset storslaget.
Vi gick in i en helt annan värld.
man uppslakades av star wars världen
Helt överträffligt.
Jag är överväldigad.

Jag ville dock ta med mig Yoda hem man han svarade aldrig på min fråga, den lilla gröna rackaren.


Besöker ni övik i sommar ?
Besök våran star wars utställning på museumet i ÖVIK
strorslaget och grymt.



 Innan åt vi Thai buffe , min mage tycker om.
Låg dock i lä i mat ätandet ;)

Hann ej gå på stan men hämta nya däck till bilen och handla massa god mat ;)


Darth vader började fäktas där inne med Jimmy
trodde nästan att Bambi skulle bli rädd men det gick hur bra som  helst.


Fy fasiken vad grymt.





  Kvällen  vart det en tur till hembygdsgården med vatten melon wiener bröd chokladbollar och coke
mysigt att bara vara finnas.
Älskar  er så.


 Älsklingen är ute  donar med bilen kidsen ny duschade och ligger i sina sängar läser.

Det är då jag passar på att blogga,

Bambi ligger busar på lekfilten ny ammad och go och glad.



 Grymm dag i mitt vackra liv,




Käääääärlek.


Pssst har köpt ett par nya jeans med det är najs ;)

Kommentarer
Postat av: Petra

Åh visst e det coolt vi måste bara dit så fort vi kommer hem,var dock utanför på vip invigningen då de sprang utanför liiite läbbigt men otroligt häftigt att en sån stor grej kommer till lilla ö-vik stor kram på dig hoppas vi ses när vi kommer hem

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Petra : Det var verkligen huuuur grymt som helst,

hahhahaha darth vader kom mot oss med sina vänner trodde Bambi skulle bli räd men icke då ;)

ha det finast på eran semester :=)

2008-06-30 @ 22:29:42
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag tog med min lillebror upp dit till Övik igår, härifrån Sundsvall. Han var heeeelt lyrisk och jag måste hålla med om att det var grymt häftigt.



Låter som ni hade en kalas mysig dag, underbart ! :)

2008-07-01 @ 09:52:00
URL: http://carodan.blogg.se/
Postat av: mini

tack för det tipset!



lämnar ju sthlm några gånger per år för lugnet uppe i övik, ja tom några mil utanför. kommer upp om några veckor och ditt tips kan uppskattas av mina prinsar, både den lille och den större :)



skön dag till er! mini

2008-07-01 @ 10:26:06
URL: http://mamamini.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Carro : Nä gud vad kul.

Kul att han gillade det :=)

det var verkligen som att kliva in i en annan värld ;).



Ha det finast.



Mini : Så lite så bara kul om fler hittar till den grymma star wars utställningen.

Bor ju själv en bit i från stan ;)

Hör av mig och jag hittar fler spännande saker att göra här uppe.

Har ni varit på ulvön =?

Grymt fint och underbart sommar ställe :=)



Mvh J ha det finast

2008-07-01 @ 14:10:54
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Mira

JÄKLAR, så avundsjuk jag blev nu!!!



Inte ett dugg avundsjuk!

2008-07-01 @ 17:08:11
URL: http://metrobloggen.se/husfrun
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Mira : Fatta hur KUNg det var

jag vill dit mer ;)

2008-07-01 @ 17:37:44
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback