- Fredagen den 13 bara en tur dag



- Den trettonde dec föddes mitt första barn min son kenny för nästan 9 år ,
lika charmig då som nu,


Kom hem för en stund sen
Vart visst borta lite längre ;)

Fikade hos en kompis köpte dock med mig cola kaker som kenny ville ha med och bjuda sina vänner på.
Var ute gick en massa.

Besökte loppisen nu ikväll med lite bilder där ifrån kommer senare.


Nu vankas det varma macker för mig kenny Madicken.

Älskligen sover inne i stan tills i morgon då han skule hjälpa sin mamma tapetsera ;)


måste jalla i väg dom skriker i från köket


I be back later ...

May the force be with ya



Käääärlek

Kommentarer
Postat av: Piiiiz mammablogg

å så mysigt ni verkar haft d idag. Själv har jag tagit den gravida rollen på allvar o legat i soffan o slöat mest hela dagen. Rätt bra tror jag för mina SD har varit mycket mindre... nu blir det gotta o filmtajm hemma hos oss. Lilleman sover sött, Michelle är hemma med oss o vi ska bara myspysa, i morgon ska vi ställa Roffe på Vännäs internationella utställning. Snälla håll en tumme för oss!!!!! han går i valpklassen!! kram kram

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Piiiz mammablogg : Ja det har vart en trevlig innehållsrikdag i vårat familjeliv ;)

st uppskattas alltid :0).



Hoppas Roffe sköter sig bra i morgon ;)

pssst jag håller 2 tummar ;)

Kram kram

2008-06-13 @ 23:05:39
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback