- Jag saknar dina andetag




- Tassar upp i erat rum
jag hör Madicken som andas sött.

Din säng står där lika orörd som på dagen
bäddad med alla  dina gosedjur på.
Jag saknar att pussa din panna god natt när du sver
mamma saknar dina andetag kenny.

Jag vet i mitt hjärta att dina andetag gör pappa lycklig den här helgen.


skickar en puss från mamma i sömnen in i dina drömmar
 saknar  min äldsta fina enda son.

Min kenny med det finaste håret, som jag älskar att rufsa om.

Kenny i love you (  hör att det ekar tillbaks i love you  to med din röst )

Dina andetag din sovande kropp  du det finns ingen som du kenny , jag älskar att vara din mamma
att vara med dig
du och jag kenny vi tillsammans.


 / Mamma älskar dig till stjärnorna och tillbaka


Kommentarer
Postat av: Katarina

Åh så otroligt fint, jag får tårar i ögonen!Kärleken är vacker :)

Postat av: *Sofie*

Åh vad fint skrivet, hoppas att han får läsa det=) Tack för din kommentar, blev glas av den!

2008-06-07 @ 09:45:00
URL: http://mizzsofie.webblogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

katarina : Tack.

kärlek är vacker att både se få och ge :0)

ha det finast med magen :0)



sofie Tack tack. ska ringa han sen och säga vad jag skrev ;)

saknar han jue :0).

alltid kul att kommentera ha det finast

2008-06-07 @ 15:42:10
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback