- Lycka är nåt man förtjänar inget man får




- Tack för alla fina mail och kommentarer
så fint att läsa era vackra  mail.


 Idag onsdag kallt ute
 inge sol molnigt
 men va gör det när man har den finaste solstrålen här hemma i form av en  Bambi.



 Just nu sitter hon vid mat ordet gnager på en leksak och kollar mamma som sitter vid datan och läser innan diskan ska diskas ;)
och diskmaskinen ska sättas på ;).


Jag är sugen på att  köpa en till stock snus så man vet att man har :=)


Dagens lunch står jag för i form av marinerad kyckling file
kryddig bea sås
Jasminris
och kvist tomater.
Med is vatten enkelt och gott.


 Vad äter du till lunch =?
 oppps ser att det blir en sen lunch ;)


      Dags att amma  




Käääärlek

Kommentarer
Postat av: Filuran

Snusar du?

2008-06-11 @ 15:20:11
Postat av: Kristin

Idag blev det havregrynsgröt till mig och majsgröt till Nova innan vi begav oss ut på stan. Tycker det är lite trist att göra lunch när man är själv. Då lägger jag hellre tid på att äta en god middag istället när Fredrik kommit hem. Din lunch lät godare än min :) Hoppas vi får sol snart igen, saknar värmen. Kram

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Filuran : Japp



Kristin Är nova duktigmed gröten nu ? :0)

Ja här har vi en hel familj som äter :0)

komnyss in efter en och en halv timmes promenad med vagn skööönt ;)



Mvh J

2008-06-11 @ 18:40:35
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Kristin

Ja just nu ger jag henne en mild havregröt och den gillar hon bättre än majsgröten. Det går bättre och bättre med maten vilket är jätte skönt. Men hon äter fortfarande väldigt mycket på natten och mindre på dagen men hon gör små framsteg varje dag. Bara den här veckan har hon börjat dricka vatten. Hon har inte alls gillat det men vi har erbjudit henne det ändå flera gånger om dagen och helt plötsligt i måndags så började hon dricka det :) Det är skönt med frisk luft, hoppas vi får lite värme snart bara. God natt!

2008-06-11 @ 23:02:09
URL: http://lillprinsessan.blogg.se/
Postat av: .

Kan du vennligst ta vekk bildet av Lupinen, bildet tilhører oss og vi kan ikke se at vi har mottatt noen forespørsel om lov til bruk av dette bildet!

2008-06-12 @ 18:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback