- Midsommar med familjen simm - wallin




-  Jag skäms nästan knäppte inga bilder i går förutom två  på Bambi just innan vi åkte ;)

Kolla hon har ett sött jordgubbs hårspänne  till hennes jordgubbstunika :0).



 Åt så mycket mat att jag mådde dåligt igår hahhahahahha ;)

Kom hem 00.45
behöver jag säga att en utslagen Madicken somna i  bilen ;)
Bambi sov ca 30 min på hela dagen lill parveln ;)



Underbar dag med grillad mat och sin familj / släkt :0). och en mysig hund som är Balla och Lalehs valp
som sparng gosa in sig och var så duktig i går så =)



Myste massa då vi kom hem efter dusch
massering åh vad jag älskar dig Jimmy vi du och jag tillsammans älskar.

Första midsommaren på 8 år utan kenny
Han var hemma med sin pappa hos sin farmor la ut fiske nät, älskade vän.



Kääääärlek.



Kommentarer
Postat av: Görel

Vad fin hon var! Och hon har bus i blicken.

2008-06-21 @ 23:54:10
Postat av: ♥Hanna♥

haha... snusdosan i högsta hugg! sötisen! ^^

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Görel : Hii hii tack :)

Hon är väldigt busig och glad mest hela tiden ;





Hanna ; Hhahhahahaahha rädd att mamma ska sno den ;)

2008-06-22 @ 23:11:38
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback