- Mors lilla olle




---  Testar om det går att blogga nu ser ju inga kommentarer på bloggen men här då jag loggar in skummt.

Anyway har haft en mysig dag  hälsa på syrran och Enya och Magnus i dag på em, tillsammans med kenny och Bambi.
Bjöds på vattenmelon och massa surr och gos med Bambi.

Efter det åkte vi handla mat i stan med älsklingen
sen var vi in kikade på den ny öppnade pärlaffären i stan brevid UH
skulel få välja för att tillerka egna smycken
men vet ni vad jag valde inget fanns för mycket att välja mellan så jag ska skriva  upp vad jag ska ha i lugn och ro ;).
supermysigt ställe var det iallafall.

Beslöt oss för en fika på uh innan vi skulle hem.


Såg att dom hade  det här theet till försäljning så Mors lilla olle fick följa med hem
och vad den smakar ser ni ju på förpackningen ;)



Kääääärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback