- Pikaboooo



 ( Bambi ny ammad och go och glad i klädd body Lindex strumpbraller Hm och klänning eko åhlens )


- Home sweeet home alabama ;)

  Viken dag  vilken dag ;)

Alla ropar kebab i mina öron hahahhaha ;)

 Anyway  var ju hemma hos Therese Amanda och Alicia jag och mina tre kids.
Drack kaffe surra och kidsen lekte.
Gick handla.

Kom hem packa upp gick ut med dogsen.
Prata med  Malin bestämde middags dejt i stan så hon plocka upp mig kenny Bambi.
Styrde kossan mot KEBAB house.
Vilken snubbe sen beställde kebab iskender och fick bara den starka såsa ingen vitt iskender.
Kenny vägra ju gå fram  så jag fick snällt  gå fram med talriken fråga efter  iskendern han ba eyy var det starkt eller
 jag ba nej  fan jag tål sarka maten han ba ja det är bra blink blink
öste på med den vita såsan och gav mig en flört ;)
djävla tunnhåriga kebab  kille.

Mätt vart jag trots att jag dela med kenny och vi lämna massa :0)


Drog på stan en snabbis innan vi åkte hem och hittade detta :


 Hello Kitty  scarfsar till bambi en att snutta med ;) Pärlörhängen till mig och en till Helo kitty vattenflarra att ha nere i vardags rummet då man måste  dricka mycket då man ammar mycket viktigt.


 Finaste mimmi linnet med paljetter till Madicken , kommer bli snyggt til hennes snygga jeans kjol. och till jeans med en vit / svart t-shirt under.,


 Och en Helo kitty klänning Madicken . Fanns även i rött men den lät jag bli har egentligen kläddstopp i Madickens garderober som jäser med massa snygga plagg MEn finsn ju s mycket snyggt ;).







 Tha mami med briler inan vi åkte till stan nu i em.

Klänning  i svart
Rosa tee fått av sister
Jeans och framför allt :




 Mina softa sköna rosa NIKE
Perfekt då man ska bort och gå och bära Bambi ;)



Kääääääääääääääääääääääääääärlek.




Peca love and understanding. !!!!!

Kommentarer
Postat av: Görel

En mörk skönhet som du klär i rosa!

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Görel : wooow snabbt svar på mitt ny inlagda inlägg ;)

Tack älskar faktiskt rosa blandat till svart / jeans :0)

Rosa och turkost tycker jag passar mig själv och det är just färger som jag gillar :0)



tack tack.

2008-06-25 @ 20:00:24
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Petra

Fin du va ser så fräsch ut ;-)skön stil kram

2008-06-26 @ 09:49:41
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

petra : Tack no make därav briller på hahahhahah ;)

fan inge sol ute djäkla svenska sommar ;)



ha det finast kram

2008-06-26 @ 13:34:08
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback