- Röda faran gör tummen upp för sveeeeeerige




- sweety pien Madicken i dag när hon hörde att sverige skulle lira Match ;)

men heeeeey vad hände egentligen sverige ?


 Madicken i morse cyklandes ( Läs innan hon börja cykla vil säga ser ni inte att HJÄLMEN fattas )
Här gäller det en röd med drakar på ;)



Imorgon efter jag fixxat mina naglar måste jag kika efter massa strumpbraller till båda Madicken och Bambi ;)
växer ju så det knakar :0)

Tur kenny är kille ;)


Funderar tom att pimpa mina naglar lite i morgon inför den stundande midsommarn ;)


I morgon hämtar kennys pappa han i stan där jag gör  mina naglar
han ska vara borta   hela i morgon fredag
lördag och söndag 4 dagar utan kenny.
Hoppas att du får det bra älskade vän hos pappa.

 Vet att Marlene ej kommer ara där med hennes son
vilket käns mycket bra
Vet att fiske och åka skateboard och bygga pussel står på menyn spännande
och mysigt att  få  vara 4 dagar ensam med pappa.

Kenny ska få välja tapeter till sitt egna rum där
han ville ha döskallar ;)
så till stefan att det räcker ju om man har döskallebård ;)



 Dags att amma byta blöja klä oss för en promenad ;)


det är fan sommar


N J U T E R




Gissa vem som ska få massage i kväll ?

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!

Vilken skön blogg du har!

Jättesöta barn.

//Malin

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Malin : Tack kul att du gillar bloggen varmt välkommen åter



mvh J

2008-06-20 @ 01:14:57
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback