- Shes a girl - To the town




-  Torsdag dan före dopparedagen skulle man nästan kunna säga ;)


 Vi ska strax in till stan
Jag ska fixxa mina naglar
kenny ska bli upphämtad av sin pappa
Madicken åker med sin pappa när vi ska till stan sen lämnas hon åter i tryggt förvar ;)

Bambi och Pappa ska hälsa på farmor och farfar medans jag fixar mina naglar.
snacka om mamma lyx och få sina naglar ompysslade.

sen blir det fika på stan ska nog bara ta en smoothie om det finns nån god ;)
shoppa lite
sen stor handla mat
 massa mat till alla djuren från djur affären


 senare i kväll ska jag rengöra kaniner och klippa deras klor ,
Madicken ska   busa / leka med kaninen medans jag rengör.



Vakna till sol men nu vart det mulet ?
Men hallå jag vill ha sol.




 Åter till Bambis  eksem
i dag ser dom bättre ut och honhar ej kliat sig  under natten
ingen kan vara gladare än oss
våran lilla älskade gulklimp.





Käääärlek


Åter kommer i kväll när tid finnes.


Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Klockren body :D

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Tumadre :0)

2008-06-21 @ 13:10:17
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback