- snygg för en tjuga




- Fann  den här raringen på röda k i tisdags så den fick följa med hem
är en kjol från sisley men jag använde den som klänning med ett snyggt vintage skärp till
 riktigt snyggt
mi lajk.

20 kr.
som hittat.


Nys hemkommen från stranden havet
med dom ljuvliga vindarna
Madicken badade den tokan ;)
Älsklingen var inte sen att   gå ner i vattnet en bit i allafal
själv låg jag solade lit medans Bambi låg sov i bilstolen under ett skynke
innan hon vakna med ett leende och det var då vi såg det hennes 3dje tand har börjat titta fram
nämligen framtanden wiihoo
fatta hur sött det är.



Nationaldagen i dag
kenny ska hämtas upp av sin pappa senare och tillbringa helgen
lite son pappatid
det har kenny längtat efter.

Madicken vart upphämtad av  sin pappa på stranden ;).


Älsklingen sove ri stan i helgen så  då hinner jag  bjuda på lite blogg ;)


* Jag är lycklig *


Käääärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback