- sverige - ryssland









-  Puuuuuh
  äntligen e paketet hämtat
kenny åkte  först med cykel för att hämta paketet men det fick han ej göra ;)

Så jag Bambi och älsklingen gick dit och hämta det nu ikväll ;)


Köpte candy och chips och cola tills  matchen som vi sitter kikar på nu

2-o till ryska maffian :S


PÅ måndag ska älsklingen åka till en av sina bästa kompisar i stockholm :(
 buuuhuuuu komer vara helt ensam med 3 kids 2 hundar 2 katter och en kanin och ett marsvin hahahahhah ;)
Tur man är kvinna och klarar en massa hihihiihihi ;)
Kommer sakna dig gaaaaaalet mycket honey boney ;)
Hoppas att du hittar nåt snyggt till oss hihiihihihi ;)



Malin har hört att du ska fika med mig på stan :0)

synd att du är Borta Petra hihiihihihihihiihi ;)
saknar dig tom på msn vårat surr och allt tur vi har mobil telefon ;)




ska ut på en skön tur efter dom stora är nattade ;)
Det skönaste som finns rensa tankarna och få en massa luft :0)


Käääääärlek Respekt.


Pssst Bambi har Body från Cubus i love MUM
och  strumpbyxer från hm.

Min söta qutie pie.

Har fått en till salva som  heter locoid till henne
den och microcid.
Problemet just nu är hennes kliande på natten som river upp såren :(




Andas  för min familj.




Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken söt liten prinsessa du har! :)

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Anna : Tack :=)

2008-06-20 @ 01:25:39
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback