- Ta på dig bältet svenne




-  Vem F*n kör med barn utan bilbäte / bilstol  med ett litet  barn / barn i bilen ??

Hjärndöda människor.
Vidriga djävla fanskap
hur kan man medvetet utsätta sina barn  / andras barn för fara ??



 sätt på bilbältet.


Den här söta dekalen fick jag av Tina  att sätta på bilen tillsammans med en till söt med en glasstrut men den har nog Kenny kidnappat ;)




 Vi kör med bälten alla Bambi har en  bilstol med base och Kenny Madicken har bilkuddar.


Thats thaaa real shit .


Kommentarer
Postat av: miggs

Men fy! HAr du sett någon göra det? Jag hade vart så ARG om jag sett sånt!!!

Det handlar ju om ens barns liv... Sorgligt när folk inte tänker. En mamma för några år sedan skulle "bara" till affären och köpa mjölk och satte barnen i bilen utan varken stolar eller bälte och på den kosta biten lyckades hon krocka och barnen dog... Hemskt!

2008-06-12 @ 00:54:04
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Miggs NÅGON ? Nej NÅGRA dvs MÅNGA många av Madickens kompisar som man ser åkr bil till dagis tex sitter inte alls i blstol utan i framsätet dock fastspänd men hallå hur säket är det att ha en liten unge utan kudde med en bilbälte inskärandes ?

så sjukt. och sååååå oansvarigt.



usssssh guuud vad hemskt :(





Ha det fint

Postat av: Härskaren

jag har VÄLDIGT svårt att föreställa mig att någon i Sverige gör det faktis

2008-06-12 @ 16:25:33
URL: http://fettagen.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Härskaren : Sorry men så är livet dom finns överallt.

2008-06-12 @ 17:42:05
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback