- You always touch my heart always



- God natt  för en del men det är nu på natten jag lever rövare förstår ni.
Jag är en nattuggla ändå in till  benmärgen ;)

Kom hem vid 23.30 Madicken åt lite chips kollade spongebob 15 min innan hon ville sova och däckade på en halv minut,
bytte blöja på bambi smörjde in kinderna ammade henne i sängen och hon knall fall somna  vid min bröst *mys*


Var först hos Anders Therese och deras kids Amanda och lilla Alicia.
satt där surra på i 2 timmar innan vi begav oss för att handla lite ;)

stannade till hos Thomas  dona med mobilen  så nu har jag minsann  hello kitty tema på mobilen och inbyggd stegräknare
hur ballt är inte det då ?



Underbar kväll like always  i goda  vänners sällskap
Älskar er mian vänner ni är guld värda för mig.
i 15  år har jag kännt er och tillbringat massa galna timmar  tillsammans med  er.
Tack för att just ni är mina vänner och att jag är eran vän.




Mina små hjärtan i kväll.





När vi handlade fick bla detta följa med hem ;)
Så nu har jag stått kokat i hop panacottan och gjort bärsåsen som jag strax ska mumsa i mig ;)



 Pssst jag har tänkt på en sak
fasiken vad skönt det är  att slippa ställa klockan nu om mornarna


välkommen sköna sommarlov.



5 hjärtan förenade till en familj en enhet.

Käääärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback