- Jahapp då vart det frulle och lunch ute i det sköna vädret då..



 


- solen lyser precis som jag vile ha  på kennys avslutnings dagjabbadabbadoooo
frukosten har redan intagits ute med Madicken och Bambi,


Nu väntas det snart lunch ute då allt är packat och fixxat ;)
yeeeea
maten smakar betydligt godare ute nu på sommaren ;)
High five för den.




Måste jalla

Bambi vill ha mitt bröst..




catch ya on the flipside.


Pssssst ni glömmer väl inte bort att tävla om 35.000:- i presentcheckar ??? http://www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/4957


Klick on

Kommentarer
Postat av: Anonym

mee va fin du va då :)

2008-06-04 @ 14:30:46
Postat av: Görel

vad fint linne!! Här i Sjöbo går barnen en hel vecka till, och det känns jävligt drygt nu!! Vill sova länge på morgnarna ju!!

2008-06-04 @ 16:48:54
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Anonym :; jaså man får väla tacka då ;).



Görel : ja nu vill man ha sommarlov njuta av solen ledigheten och kärleken :0)





Ha det finast mvh J

Postat av: Maria

Hej! Första gången jag skriver i din blogg, trots att jag brukar läsa den väldigt ofta! Var bara tvungen att säga att ditt linne var väldigt fint!

2008-06-04 @ 21:57:15
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Maria : Hallå hallå kul att du kommentarer nu då ;)

Tack ang linnet hittade det i garderoben ;)

2008-06-05 @ 15:56:13
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback