- Du ger mig bra vibrationer.

Nyfiken apa



Påskäggen är sart klara
ska hitta dom perfekta godisarna med.
bananaskids roliga choklad mm.

Det sista ska jag inhandla i morgon ;).

 I morgon är det gömma påskägg hihihihhi.


 Har ni för er i morgon skärtorsdag ?


Jag ska in till stan shoppa lite på 20 min innan jag ska ner fixxa mina naglar hihiihihi.
Hoppas att jag  hittar den där bodylotionen  från hm och att den finns kvar den lukatr liksom päronsplit hur smaskigt är inte det ?

ska  snabb kika på Röda K .

Och ev möta upp Petra så jag kan ge hennepengar för en jacka hon köpte i dag till Bambi, med Hello Kitty på. :=)
Tuuuusen tack Petra.
Hon ska få använda jackan nu i påsk hi hi hi ;).


Skänk en slant...


Kääärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback