- God morning sunshines



- Vilken härlig dag.

Somna  skönt i älsklingens famn amma Bambi 2 ggr i natt och nyss ( Nu somnade hon brevid mig i sängen under mitt täcke.


Fick frukost på sängen mackor med sallad paprika och chailatte och  lite choklad.
Lyxigt värre.


 Älsklingen ska in till stan nu byta olja på nya bilen mm.

Sen ska vi även dra om det elektriska i garaget nere ;)
Kommer bli så snyggt / bra så.


ska ligga dra mig i sängen ett tag.
så jäkla skööönt.


Sen blir det bil med Malin och Bami ler.



 Har ni för er denna Torsdag ?

Kommentarer
Postat av: Linda Bunn

Läser din blogg
Fryser
Läser din blogg
Fryser
Läser din blogg
Fryser
Läser din blogg
Fryser

GE MIG SOMMAR NU !

2008-03-27 @ 11:33:05
Postat av: petra

Men gud va skönt du har det då frulle på sängen ;(vill oxå ha....men ja får nöja mig med engla under täcket.kram

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Linda bunn : Lät ju som en väldigt Jessica
dag hahahhahahahahha ;)
softa på du kom nys hem från stan ;).

Petra : Yees det är nog
en av dom bättre sakerna som finns frukost på sängen hihiihi.
Mys pys sova nära och busa :0)

2008-03-27 @ 15:50:45
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback