- I dag är jag en sån där bra tjej




Har bestämt mig ännu en gång att skänka pengar till både Röda korset och second hand.
Brukar bli en tjugo per familjemedlem til dom olika ställena
tycker jag är en fin gest så här i påsk tider / andra högtide brukar alltid skänka vid jul.
Tillsammans med mina barn så dom oxå får vara med denna välgörenhet,

Skänker du pengar ?


Jag skänker en hel del baby prylar kläder från kidsen mm till dessa ovanstående stället då jag vet jur tacksamma
dom är för det man ger.
Lyckan  och tacksamheten man får tillbaka är obeskrivlig.



Kommentarer
Postat av: One small dream

Det är en jättefin tanke utav dig och en fin handling. Jag är med i IOGT som försöker minska på narkotika och alkoholmissbruket inom landet. Sen gör jag som du, skänker bort kläder som jag inte längre använder och andra kan ha nytta utav.

Ha en bra skärtosdag.

Postat av: VintageRetroPrinsessa

One small dream :
Tack för att du gillade det
jag gjorde ;)
dock var second hand stängt :(
IOGT Bra val tummen upp mer sånt.

Kul att det finns andra som skänker kläder det betyder en hel del för andra.

Ha en fin påskhelg.

2008-03-20 @ 23:55:05
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback