- Många väljer att blunda för verkligheten ?




Överallt  finns dom
mitt i bland oss
utsatta mobbade barn

Många väljer att förbi se dom.

Varför ?

Vill du som vuxen se barn lida ?
Barn som aldrig blir sedda får göra sin röst hörd ?

Hur tror du att det barnet mår inombords ?

skrämmande verklighet vi lever i .

Våga göra din röst hörd visa att du bryr dig
Vad är du rädd för ?





Jag väljer den andra vägen den rätta vägen

visar att jag bryr mig
hjälper

Varför kan inte alla vara så ?








Visa att du är en med människa GÖR nåt !!!
stå inte bara där och titta som en djävla fån.


UTROTTNINGSHOTA ALL FORM UTAV MOBBNING.

Kommentarer
Postat av: Mamime !

UTROTTNINGSHOTA ALL FORM UTAV MOBBNING.... Snacka om dubbel moral... Själv snackar du skit om både det ena & det andra....

Glad påsk !

2008-03-22 @ 15:01:51
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Mamine ! : Nope
men att ha en åsikt tycka en sak är en helt annan sak.
Alla har olika värderingar
Jag väljer att prata medans andra siter tysta det är en stor skillnad.

Sen tycker jag mycket är fel tex föräldrar som lämnar
små barn det är en mobbning utav vad jag tycker.

Förstår du skillnaden =?

Vet du ens vad mobbning är ?

Googla på det
i annat fall.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback