- Min energi källa

33467-6522

33467-6521


Börjar på B slutar på ambi
Börjar på k slutar med enny
Börjar med M slutar på adicken
Börjar  på J slutar med immy.


Min älskade familj i nöd och lust,


Sen en stor eloge till alla mina fina vänner jag har : Lena Thomas Malin Petra . Therese tack för att ni finns.

  Det var faktiskt 2 tänder där nere som har ploppat upp.
 hihihihi 2 små risgryn.

Åhhh mitt älskade troll.






Hämta ut ett mascara prov  på kicks och passade på att köpa  en Bik bok klänning sorry Lena denvar ju så snygg och mysig ;). Men du har ju en svart ;).


 Handla massa gotta till kidsen och  massa grumme till hemmet.



Senare då Madicken kenny nattats blir det mys  film  grekisk sallad.


Hoppas att ni alla har den finaste fredagen.



Kommentarer
Postat av: anna

Våra små tjejer ser ut att vara likadana små tjockisar. Så sött ;)
Gud va gulligt med små risgryn...åhhhhh. Har hon varit lite gnällig då eller, haft ont menar jag?
Stora tjejen....
Ha en fin kväll. Kramen/anna

Postat av: VintageRetroPrinsessa

nna :
Hallå påer hoppas att ni haft en fin helg ?
hiihih ja Bambi går upp i vikt trts att vi byter 10 bajsblöjer per dag så det är ju bra.
Inte gnällig men bajsat en massa.

ha det fint mvh J

2008-04-01 @ 11:57:50
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback