D * K * N * Y doftande mami..

33467-6299


 Lovade ju dagens bilder på shoppingen så här kommer den,

Denna underbara parfym hade dom äntligen fått in på kicks  125 ml kostar 480:-
doftar helt otroligt gott.
DKNY is the shit,





Parfymen igen ;) i denn söta förpackningen som Madicken ville spara på ;).

Kenny köpte ROCKY the legends till x-box behöver jag säga at han har bra smak ?
Sen en söt  mjukis örn ( Röda korset )

På din sko fyndade jag snygga allväders stövlar till barnen
Vadå burberry inspirerade ?

Ny tvål til kenny / jimmy dom vill väl inte lukta rosa tjej tvål som jag Madicken har ;)

Snygga brillor med hjärtan på sidorna  HM.
Perfekt att bara slänga på sig / ha i bilen.





 Massa tvålar ansiktsmask och dep HM.

 supernsygga sommar klänningar till Madicken till det otroliga priset 49:50:- HM
Även dessa söta vantar till henne kommer därifrån.

Hårsnoddar Hm Madicken och ros spännen  till mig.

Hello kitty flarra till mig att ha vid sängen då jag dricker massa vatten natten då jag ammar.

Ljuslykta ( vardagsrummet ) Röda K.





Örnen ( Röda k ) Bambi dom hade  2 hihhhihihi söta kenny ville att Bambi skulle ha en ;).

Skor till Madicken Röda k att ha sen.
Prydnads trä sor till Madicken ;)    Röda k

Klänning till mig Röda K.



Ja det var vad  jag hade att erbjuda för dagen.


Dagens mat i dag blir pannkaka för barnen.
Jag och älskligen   gottar oss i nåt gott senare då han kommit hem


Nu ska jag upp lägga i pengar i kennys plånbok han ska till pappa i helgn och jag har lovat han ett 1000 bitars pussel så då får han köpa det i morgon ;)
Hans vilja min lag,

Det är han värd så duktig han är på alla läxor och hjälper till här hemma.


Kärlek till dig    älskade barn.





Kääärlek.

image1566



Har du shoppat nåt i dag ?


Vad äter ni till middag ?

Kommentarer
Postat av: mia

Åh, den som fick shoppa lite. jag är inlåst framför datorn och skriver uppsats i historia så jag får inte göra sånt förräns efter påsk.

Fläskkotletter med basmatiris och svamsås blir det här och till det massa grönsaker och vatten...

2008-03-13 @ 16:33:01
Postat av: Mormor

Vilken fin klänning du hittade! Här åt vi kycklingwok! Kram

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Mia :
Ussh ussh lycka till med uppsatsats skrivande glömm ej dock att ta lite pauser då och då ;).

smarrig mat
ha det fint.

Kristin : Tack. smarrig mat.

2008-03-13 @ 20:39:17
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Carina

Får Kenny spela x-box spel med åldersgräns 16 år?

2008-03-13 @ 23:31:36
Postat av: petra

Åh vad fint du shoppat då:=) vattenflaskan m hello kitty har jag oxå köpt men det kommer ju inte ut vatten plus att den läcker från sidorna :(kram

2008-03-14 @ 08:25:37
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

carina : Uees detta spel får han det är ett boxningsspel då boxning ligger varmt om hans hjärta.

Petra : Tack.
Hmm min funkade dock som den skulle ?
du kanske fick ett dåligt exemplar ?
Kram

2008-03-14 @ 08:44:36
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback