Det är vi nu mitt älskade barn Bambi.

33467-6147


33467-6148

 "Du ligger där tryggt under mitt täcke nära mitt bröst,
Du soer du andas
du njuter,

Du vaknar till liv. Behöver bara  gny lite  lätt din mun söker sig till mitt bröst
Du äter njuter
Jag din mamam får dig att växa bli större för varje dag.
Dina häder knypplar över mitt bröst du tar i mitt hår blundandes.

Mätt somnar du om för att vakna på morgonen  du skrattar ler  pratar med mig,
Undra vad din lilla vackra mun säger mig.
Du tittar in i mina ögon du ler, jag ler tillbaka du skrattar.
Allt käns så enormt sammanbundet mellan oss.

Jag byter din blöja du ler  nöjt tillbaka.
Lekar rapas  busas kollar omkring med dina små blåa igelkottsögon.

Jag tar på din akläder  ger di dina ad droppar du bara ler så där som bara du kan.
Mitt hjärta smälter varje gång du tittar djupt in i mina ögon .


Mammas älskade chramtroll.


 / Your mother Jessica


image1566

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det är inte utan att man känner sig sugen på en till när man läser detta. Närheten när man ammar är supermysig.

2008-03-04 @ 13:05:10
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Pernilla : ja
visst är det overkligt
mysigt mvh Jessica


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback