Det var du och det var jag vi tillsammans du log jag skrattade tillbaks.

33467-6281


I dag har hag  haft en sån där mysig dag med kenny. Då han fick vara hemma från skolan.
 Fick lov att åka in till stan då nya fläkten skulle installeras mm.
Ville ej vara i vägen sen skulle jag ändå fixxa lite.

Åkte bussen in tidigt i morse.
Mötte upp syrran utanför röda k där vi kikade in en snabbis för lite shopping.
Sen har vi strosat på stan jag shoppade lite  faktiskt nöjd över min shopping
glömde dock shoppa en huvtröja på Jack and jones älsklingen hade köpt en så snygg så jag vill oxå  ha
fast i en mindre storlek,

Kenny drog vagnen och såg stolt ut.
Min älskade prins... han är verkligen nåt extra.

 Sen fick vi upp till syrran .. Bambi sov hela vägen såååå duktig så.
Lunchade där med smoothie och en  baugette jag hade köpt med och semlor men dom  hann vi ej äta pga av att älsklingen kom och hämta upp oss då han skulle till Hörnäsand och köpa en slit och släng bil ;)

fatta vad jag garva i går skule köpt en bil i dag 14.00 i stan av ej  turk...
 Jimmy frågade  om bilen var i ok skik och  gick och köra turken svara


Inga problem på bilen bara tuta och köra hahahhahahah fatta så jag garva ;)
Tuta kör.. tup hjulen rulla i väg ratten går sönder typ... så där vart det ingen affär hittade en annan 10.000 :-
kr bil att köpa tar ca 2 timmar med buss ner.
Hae gärna velat följa med men skulle bli  lite svårt med alla barnen så jag valde att vara hemma med dom ;).


Tuta och kör hahahhaa ;)
Inte nog med det turken vägra ge ut reg nummret ?
What liksom aja snart har vi våran skittty bil hemma ;)
sen blir det en jeep om jag får välja ;).


 aja nu ska det  bli semel fika här hemma barnen vill ha NUUUU


På återseende.


Nån som vill se vad jag shoppade i dag ?


Kääärlek
image1566


Kommentarer
Postat av: Linda Bunn

I do I do.....

Bring it out!

Nu bidde jag toksugen på semlor bara för det...shiit, inget konditori så lång ögat når och "the Anglais" har bilen...vad göra??

Tuta och köra!

Kramar från ett regnigt Kalmar

2008-03-13 @ 15:58:07
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Linda bunn ; ha ha ha bilder är uppe ;).

Ha ha semlor e ju så smarrigt ;)
du får
baka egna ;).

Har har vi lite bit of snow ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback