Jag fattar det inte ????



  i går då jag var hemma hos Therese berättade hon om  ett ungt föräldra par som hade  låtit sin 2 månaders baby svälta i hjäl ?
Fått sitta i sin egen avfäring fast spänd i en bilstol utan mat ???


VAAA FAAAAN vilka omänskliga idioter kan göra detta mot ett litet oskyldigt barn ?
 hur i helvete ärman funtad som människa om man kan göra detta mot sitt egna barn ????



 skulle jag sett dom skulle jag gjort dom 100000 ggr så illa.
Det sjuka är väl att dom bara får ca 2 år pga utav att dom skyller på varandra mm.

sjuka sjuka sjuka djäkla äckliga fanskap.




image1566



Nån som hört ang detta ?????

Kommentarer
Postat av: miggs

inte hört just den historien, men tyvärr många andra senaste tiden om folk som skadar deras små barn, det gör så jävla ont i mej och jag vill bara ta hem alla barn som far illa och ge dom kärlek.
En kille jag känner här från mitt samhälle kastade sin 5 månaders baby in i väggen, den ligger på intensiven för med svåra skallskador och kanske är skadad för livet. Det är en kille man aldrig trodde kunde göra nån illa... Det är så fruktansvärt att man tappar andan. Det värsta är att han får bara ett år.. ETT år. DET är det mest sjuka i det hela... Det är något fel på sveriges rättsystem.

2008-03-02 @ 17:27:56
Postat av: VintageRetroPrinsessa

:( Ett år
tro inte att han kan vandra runt obefläckat efter det han gjort mot sitt barn...
han kommer nog få vandra en hårda vägen och känna på smärtan själv.
this is life.

Postat av: ME&MY

ja det stod i tidningen för några veckor sedan,
dom satt och spelade tv-spel under tiden om jag minns rätt,
det är så vidrigt och omänskligt att jag saknar ord för min ilska.
kroppen bara värker!

2008-03-02 @ 17:43:48
URL: http://desbarrar.blogg.se
Postat av: Malin

men fy fan vad hemskt, ååå vad arg jag blir =(*snyft*

2008-03-02 @ 17:57:57
URL: http://malinsedin.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

me&my i vilken tidning vet du vilken det stog i ?

Malin
jag vet heeelt djäkla
sjukt jag tror jag dööööör

2008-03-02 @ 18:36:04
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Petra

Nää inte hört om detta men liknande fall fy fan jag blir så illa berörd det svider i mitt hjärta jag vill inte veta av sådanna människor,de ska inte få leva i mina ögon.Avrättning ska de HA

2008-03-02 @ 18:44:17
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se
Postat av: Linda Bunn

Just det här fallet var inte i Sverige utan i USA, reagerade naturligtvis med avsky och bestörtning jag också.

I familjen fanns också en tre eller fyraåring som nu är omhändertagen av sociala myndigheter.

Måste dock tillstå att föräldrarna har mycket långa fängelsestraff att vänta, möjligtvis "death-row ", vilket känns mycket berättigat.

Som tidigare nämnts satt föräldrarna och spelade dator och hade under tiden spänt sin 6-månaders baby i sin barnstol som dom sedemera ställt ner i spjälsängen.

Barnet svalt ihjäl och hittades sittandes i sin egen avföring.

Artikeln publicerades i Aftonbladet för bara någon vecka sedan.

Då jag själv förlorat min lille son, tycker jag det är helt avskyvärt att någon kan ha så dåligt omdöme att låta något sånt här hända.

Ett litet oskyldigt underbart barn som har all sin tillit till sin mamma och sin pappa.

Men nog tror jag allt att min lille Ängel Cieran Alexander har fått en
liten liten kompis i sin himmel....och i deras lilla himmel finns ingen ondska och ingen smärta....dom sitter där på sina moln, leker, busar och äter glass hela dagarna.....

Vila i frid sötnosar!

Mamma Linda

2008-03-02 @ 19:10:45
Postat av: Görel

Usch ja det gör så jävla ont i en att läsa om alla oskyldiga stackare. Tyvärr f¨år man ju inte välja sina föräldrar. Man vill så gärna hjälpa dom stackars barnen, men hur??
Hoppas dom torteras till döds i fängelset!

2008-03-02 @ 20:26:55
Postat av: Nathalia

Fy fan säjer jag. Hur kan man gjöra så mod sitt eget barn? Finns så många som ej kan få barn. BLIR SÅ ARG!!

2008-03-03 @ 01:42:54
URL: http://nathalias.blogg.se/
Postat av: Hanna ^^

idioter!! man borde fan få skaffa lisenc innan man skaffar barn... usch!!

2008-03-03 @ 10:16:10
URL: http://hannaofsweden.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Tack för alla kommentarer
så man vet att nån bryr sig där ute !!!!!

2008-03-03 @ 11:58:28
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Tina

fy fan så hemskt man blir så arg när man hör sånt!!!

2008-03-03 @ 13:55:54
URL: http://www.totinona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback