Odiilaadi oddiladddi hoppsan vilken dam....

33467-6136

 ( Bild från all min reklam ang djurförsöksom jag kommer att skriva mer om senare ).



Första dagen på sportlovet.
Madicken vakna 06.15 what ?
 satt kolla en film åt sin frulle Kenny vakna 2 timmar senare.
Bambi sov super skönt som vanligt i natt vakna 3 ggr för mat sen somna hon om min lilla snutta.

Dom har hunnit fika  åkt spark och skisnowboard.
Ätit gröt som älsklingen gjorde.
N är dom uppe på rummet varvar ner med pyssel.


I dag ska vardagsrummet bli en biosalong för dom hihihihi med biobiljetter och allt.

Älsklingen är duktig och är ute och går.
själv renbädda jag hela våran säng  och ska dammsuga .


Hyrde tom en film i går som var sevärd Disturbia handlar om en kille som får husarrest   där han då upptäcker att han granne är en seriemördare creppy.


Bambi somna vid 01.00 efter att vi  masserat matat bytt blöja och myst med henne.
sjäv somna man inte efter 03.00 pga av sex mys och en massa prat och kli på ryggen
Tack älskling för att du finns i mitt liv jag andas för dig.
Älskar dig  oerhört att finnas vid din sida varje dag är en stor lycka för mig.


Jag skulle inte vilja byta ut mitt liv för nån annans jag älska mitt liv.


image1566

Kommentarer
Postat av: Amanda

Härligt med lov! =)

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Amanda : Ja verkligen ;)
Mys pys.

ha en fin dag mvh J

2008-03-03 @ 15:43:37
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback