silent but deadly...




 Nyss hemkommen från en kompis med Madicken
Fikade lite och ladda  ner musik till mobilen.
Och kolla in en ny mobil jag funderar på att köpa.


strax dags för Bollibompa .
ska slänga mig i en dusch.... det skönaste jag vet...
nä nu ljög jag ju faktiskt sex är skönare hiihihihiihi ;).

Anyway   den nya fläkten monteras på torsdag,
Funderar på att åka til stan i morgon med Jimmy och Bambi och Äta ute ;).
Eller dra en go fika ;).


Pia från umeå kommer till oss imorgon med lagerhouse påsen ;)
så vi ska vänta på henne nedanför huset ;).



 Nu bli det dusch / bad med Bambi.



Kääärlek Respekt.


image1566

Kommentarer
Postat av: David

Vilken trevlig blogg! Skulle ni möjligen vara intresserad av att tjäna extra pengar på den genom annonsering? Tveka inte att kolla in vår sida eller att höra av er.

(Ta med fördel borta detta meddelande efter att ni läst det.)

Postat av: VintageRetroPrinsessa

David : Yeees tack .

2008-03-12 @ 17:22:39
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback