Yeees yeees zylifresch

33467-6190





Yeeees jag har hittat mina Jeans  helt ny inkommet på Bik bok.
Fyyy fan vad hääärligt.

Vart så till  mig i brallan att jag både shoppade dom ljusa och mörka dom hade fåt in ;)
Älskar utsvänga jeans.
Fick bli ett röd halv långt linne med.

Madicken shoppade dessa utsvängda jeans att ha till senare var lite större storlek men dååå söta.
Vadå att vi kommer matcha varandra,.

På Hm köpte jag handkrämer i tre pack som dofta gott.
En hello kitty  väska att ha blöjor mm i till Bambi fräsch färg med. och ett rosa  nagellack till mig och Madicken.
Madicken köpte en Hello Kitty  shimmer spray ;)
samma lika mamma ;).

En snygg tavla  som hängdes upp i trappen mot övervåningen funderar på att köpa en till att ha brevid vart ju så snyggt har en mysig ljuslykta modell stor under på trappen.


Sen vart det massa mat gotta och grisöron till hundarna ;).

snart Du blir vad du äter   efterlyst och Hells kitchen.,
Och jag ska äta en kyckling rulle med extra fefaroni och dricka coke ;)



Coka burra


Peace

image1566

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback