- Aloha




-  Im home.
Har vart borta   hela dagen
tillbringat lite tid med finaste Malin ;)

 Yeees jag har shoppat lite  bilder kommer senare då  vi kommit hem
jag och kidsen ska ner till Thomas sätta fast kennys stöd som nån djäkla sit unge på skolan sparkat sönder
fan sparka på era egna jäkla cyklar!!!



 Im so happy im so glad that i found you.




Kääääääääärlek




  Ska försöka ta mig tid att blogga massa sen
Om tid / lust finnes.

Nu amma klä alla kids och vandra  ner till Thomas
ska testa han nya  flygare spel med ;)


Tjoooo

Kommentarer
Postat av: L8

Puss på Adam från mig. Älskar den killen! :)

Postat av: VintageRetroPrinsessa

L8 : Hahhahha kan man älska nån man inte känner ;)???

2008-05-05 @ 21:39:20
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: L8

Haha...ja, hans musik i alla fall. Sen har jag faktiskt träffat honom också. ;P

2008-05-05 @ 23:49:37
URL: http://kamphund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback