- Cykeldäck på köpet

33467-7163


- hahahhaha snacka om fuuult.
Fick dra omkring på detta däck genom bjästa / då vi handlade hahahahhahahah
 Jimmy hade köpt det till Thomas på biltema men jag fick minsann lämna det ;).

När vi väl kom dit var Robert Indra och Pontus där.
satt surra nån timme och fixxa med våran bil
Madicken satt kika singing bee.
Sen drog vi oss hemot vid 22.30 tiden ;).

33467-7162


Prinsessan somna i vagnen på vägen till affären ;).





  Vi i går kväll min bruna bajskorv och jag ;).



Kääärlek kom nyss in har vart ute med en polare  dvs mallan brallan ätit mat ute i den sköna varma solen ;)
Gunga med Bambi
mysigt värre.


Bilder kommer.


Dags att amma ;)


Kommentarer
Postat av: Petra

Men Jessica du kunde ju haft den som rockring o rockat dig fram heheh.

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Petra : fan vad smart du är att jag inte tänkte på det hahahhaha ;)

2008-05-11 @ 17:20:46
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback