- Flytta in i mitt Pingu tält

33467-7328


- Kidsen fick ett nytt tält i dag .
Dock ännu ej uppsatt det sätte vi upp ute när det är strålande sol.
Kan dom ligga där under vårat äppelträd och läsa mysa och fika.



 På röda korset hittade jag en fin  bok att läsa fär Madicken  / kenny i kväll vid nattningen
då dom verkligen älskar då man läser fär dom
ett bra sätt  för dom att varva ner efter en dag fylld med lek bus och skola.
Sen ett nattlinne och en fin t-shirt Madicken.,
Till bambi fann jag 2 pyjamaser att ha  till hösten och en rosa t-shirt att ha nu,

På vila fann jag dessa snyga klänningar
som jag ska sira runt i sommar brunbränd och med snygga  conjacs färgade sandaler ;)


Har du shoppat nåt i dag ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback