- I just smile when i wake up and put on my make up

33467-7254


- God morgon alla solstrålar !!!

Att vakna till skinande sol och en varm  man vid ena sidan och en baby på andra sidan som frenetiskt suger sig fast vid bröstet är bara mer än underbart.

 Upp och hoppa väckte kenny Madicken som sov som små nassegrisar ;).


 Älsklingen skjutsa Madicken till dagis för att senbege sig till stan ;).

 I dag är jag den perfekta hemmafrun.
TVättar alla kläder en del handtvätt.
Ammar
kollar Till Balla som fick sin  pain killer tablett för ca en timme sen
han e så duktig han e som vanliga Balla fast utan pung.


Det kommer blien fin dag i dag det känner jag på mig.
Förbi ser att laleh nyss dyngde ner mig med en dyngrand på armen / t-shirten
hahhahahaahhahahhahah ;)




 Käääärlek.
Respekt.

Kommentarer
Postat av: Petra

Fiiiin du e kram

2008-05-15 @ 10:45:30
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Petra : hahah tack ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback