- Nu lurar vi barnen på deras veckopeng ( Glassbilenslåt )

33467-7104





-  Vi i går innan  vi driva in till stan.


Bambi somna för ett tag  sen vid mitt bröst inge feber men lite hostig
hoppas att det snabbt går över lill hjärtat vårat.


Handla glass från hemglass som varanan tisdag stannar nere hos oss ;)

Måste til Jysk på torsdag bet resten av sängen och hemkörningen
den kom nämligen i dag  wiiihooo ;)

Är nu på jakt efter ett snyggt överkast
har ett från indiska nu men har sett en nytt snyggt på indiska.
1700:- kostar det
ska kolla vad ikea har är på jakt efter ett snyggt blått med roser på
 ( Petra du hade ju ett så snyggt som Engla brukar leka på )


En vecka kvar till ballas kastreing  och att vi pker till Ikea
Blir jag Bami Ballan och Malin.
Mysigt spendera tid med dig.


 Nu ska jag ut med dogsen
sen  inta glass och läsa mail / svara mail ;)



Kääääärlek

Kommentarer
Postat av: Petra

så fin du e då:-)med lilla Bambi sötisen,haha ja mitt överkast e för litet för vår nya dubbelsäng köptes på ikea för typ 4 år sedan men de kanske finns kvar.ikea e ju betydligt billigare än indiska.kram

Postat av: Anonym

Hej!

Vill du köpa snygga märkeskläder för mellan 20-250 kronor så kan du kika in på min bloppis. Jag har kläder från bl.a fornarina, adidas, lee och fred perry.

Ha en bra dag !

2008-05-07 @ 14:51:56
URL: http://minbloppis.blogg.se
Postat av: Hanna ^^

usch då! inte kul med host... hoppas det snart går över! =)

2008-05-07 @ 15:07:35
URL: http://hannaofsweden.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Petra tack ;) hahahahha :0)
ja det överkastet är ruggigt snyggt ;)
kanske man har tur att hitta ett liknande på ikea nu då ;).
Våran nysa säng komme rju i veckan
hem längtar som fan ;)
ska bli såååå skönt :=)

puss.

Anonym : tack för tipset ska
kika in ;).

Hanna
Nä verkligen inte :(

2008-05-07 @ 15:31:09
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback