- One love one love

33467-7007




- Den finaste 8 åring som går i ett par skor i denna värld.

 Jag älskar dig för att du är du som ingen annan.
Mitt hjärta min hjälte
Den finaste storebor.

Kenny the man.


Han gick med oss idag på motorshowen och hans ögon glittrade verkligen
lycka.
Tänk hans stora intresse är snygga gamla raggarbilar
Kanske blir som mamma på äldre dar ?


Hans pappa mötte upp han på motorshowen sen gick dom där tillsammans för att sedan åka hem till han.
Hoppas att  fredag lördag går bra för dig kenny.
Ringer säger god natt till dig snart älskade  vän.
Saknar dig.

saknar stoppa om pussa säga god natt.
Tomt i din säng
men snart kommer du hemmed fartoch fläkt och kanske en ny säng ?

Kärlek.



En låt till dig kenny :




Den här älskar han att sjunga dansa till.


 Kenny du glömde din lyckosten
hoppas att du kan sova i natt,

Ringer sen och viskar i ditt öra hur mycket jag älskar dig.


Min älskade

Kommentarer
Postat av: Sebastian

sv: ja, jag blir störd på sånt haha

Postat av: VintageRetroPrinsessa

sebastian : Hoppas att det funkar nästa gång då ;)

2008-05-01 @ 23:44:06
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback