- På tur till nya huset

33467-7033





- Tog en långpromenad till bjästatjärn och kikade  hus,
har haft ögonen på världens mysigaste hus med bastu och allt,
Massa vinbärsbuskar
jordgubbs land
potatis land
hur mysigt som helst.
Dock är det för litet :S
Men det skiter jag i drömmervidare vill ha vill ha vill ha.
Drömma kan man ju alltid.


Sen gick vi hem och tog en tur med bilen kikade massa hus på landet.
Kom hem för ett tag sen
Älsklingen har bakak kladdkaka och jag vispade grädden snacka om bra team ;).


Hoppas att ni haft en lika fin kväll som oss ;)

Kommentarer
Postat av: Li

Hejj jag undrar var någonstans i norrland du bor och var du skulle vilja bo? :)

2008-05-03 @ 13:47:24
Postat av: Helena Lundqvist

Nämen hallå där! Bor du i BJästa......? Jag kommer från Holmen men har av nån konstig anledning hamnat i Borås.....öööööh.....
Kul blogg du har iaf:) Have a nice dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback