- What ya looking at ?!!!




-  Kenny skola
alla djur utfodrade bambi har ammats / snuttats dom senaste  2 - 3 timmarna extremt snuttsugen vill jag påstå.
solen skiner  och det blåser
ska ut och gå sen sen kvartsamtal kennys skola.

Madicken sitter dricker fjällyoghurt och äter skorper med ost och tomat på.

Bambi somna nyss om får se hur länge det varar ;)
ska rensa bort massa tidningar mm  i dag.
ska bara hinna läsa alla ;).


Mina ögon lever och jag tror dom blir bättre dock käns dom överansträngda ?


 Kenny tog med sitt paketet  till Alexandra hoppas att  han ej glömmer att ge det bara ;).


Dagens lunch i dag blir  rester från i går dvs  den oerhört goda Tom kha soppan ;).


Nu ska jag ut plocka blommer och vattna mina blommer  ute

chiao Bambinas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback