- Art by kenny



- Det finaste att ha på väggarna är egen tillverkad konst
vare sig där är en själv eller nån annan.
Men det absoluta topp of the line är när ens egna barn gör vackra saker.

Som det är konstverkat har kenny gjort och det ska jag sätta fast på en papp kartong med ett snyggt retro tyg under sen där här vackra skapelsen över.
Ramen ska jag använda en  ap gammal kunga ram ni vet en sån där med fin vacker gammal ram.
Ramen har jag fått av  en man vi  köpte huset utav och den ramen hade tilhört hans mormor :0)




Den kreativa konstnären kenny 8 år.



Kommentarer
Postat av: mamma

Jag visste redan att det bodde en liten konstnär i lilla Kenny..........kram mormor ps hur har det gått med nosen och ögonbrynen??

2008-11-09 @ 20:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback