- Babysång chailatte smoothie på stan och en ny PoP tröja

PO.P marin/vit randig tröja 86


- Åkte till stan efter att ha lämnat kenny Madicken skola vart ut med hundarna och matat alla djuren ;)
Blöt snö dalade ner ;)
Bambi tyckte detvar kul.

 Drog en chai latte och smoothie på BARISTA i stan som jag och honey boney delade på
sen spanade jag in Röda k en snabbis och hittade lite go bitar bla en fin jul klänning till Madicken som hon ska få ha på julafton ;)
Lite saker till Bambi kläder leksaker ;)
Men bilder dyker upp på bloggen då min usb kabel behagat att hamna i postlådan.

En ny Polarn och pyret tröja vart det till bambi med.
Snyggt till Jeans och kjol ;)
Älskar deras randiga serie, väldigt klassiskt och passar tjej som kille.


Älsklingen är och tränar  och jag har lasagne i ugnen som ska avnjutas till sallad :0)
smarrigt värre.
Bambi åt nyss en stooor gröt portion en halv burk dessert och ett päron.
När vi äter ska hon få smaka och en macka till med mjukost ;)
det slinker alltid ner :0).

Kenny gick nyss till en kompis och lekte
Mammas charmtroll.

När vi kom hem städa jag övervåningen skura dammsög  städa ur kennys lekskåp med hjälp av han kasta bort kartonger
och organiserade där inne.

 Har skickat efter clementiner och en chokladask av älsklingen som vi ska mumsa på ikväll ;)
Undra om man får lyxen att avnjuta skön massage i kväll det tror jag allt att jag har gjort mig förtjänt utav.

 I dag är jag lycklig trots min lila förkylning.
Jag är frisk jag lever jag kan äta god mat
jag kan duscha
jag kan sova i en säng
jag har ett varmt hem fyllt av familjeliv skratt busiga hundar
jag lever här och nu som det ska vara.

Ta aldrig saker för givet.

Jimmy hade en släkting
en man vars skratt och prat man omslöts sig i
han var trevlig glad kärleksfull
han hade en fin fru 2 vackra vuxna barn
hus jobb sommarstuga.

Jag träffade den här mannen då Bambi var nyfödd
och nu i sommras åkte hela familjen ner till deras sommastuga
vi grillade skrattade lekte buste och pratade alluhopa.
Då visste vi inte att den här mannen hade en sjukdom som heter cancer
nu tre månader senare är han död han dog i förrgår
den där djävla cancern än hur mycket jag gråter hatar sparkar skriker försvinner den inte
än vad vi gör kan vi inte få tillbaka han i livet
jag HATAR cancer djävla gud som uppfann cancer
att den ens existerar
3 månader sen är han död i den djävla sjukdomen.
Ofattbart otänkbart men så djävla sant,

Tänk på det när ni sitter där och klagar det finns alltid  dom som har det värre
var nöjd med det du har .

Kärlek är till för att upplevas.


Rest in Peace G duvet att alla våra tankar går till dig.
Chokladen du köpte till oss har vi ätit upp pengarna vi fick köpte vi kläder till Bambi dom ska vi spara.

Men vet ni den är inte den sjuka G jag har i minnet utan den glada roliga charmiga mannen G  vi har i minnet när vi tänker tillbaka.

I dag tänder vi ett ljus för dig G hoppas att du ser det och ler.
Du ska veta att du var högt älskad och har lämnat en stor plats i folks hjärtan.


Kärlek Mamma Jessica



Kommentarer
Postat av: Petra

Ja du det är en jäkla skitsjukdom som e hemsk fint skrivet av dig!jasså fika ni oxå på barista vi var ju oxå där kram

Postat av: Erica

Ja det gäller verkligen att ta vara på varje sekund.

2008-11-18 @ 18:00:53
URL: http://tindrah.blogg.se/
Postat av: Görel

Usch det är en vidrig sjukdom det där!!

Men jag tror att han finns "där uppe" och vakar över alla de sina.

Kram!

2008-11-18 @ 18:44:04
URL: http://gorelb.blogg.se/
Postat av: mamma

Så fina ord min dotter. Ja den sjukdomen klingar inte gott i öronen och man lider med ALLA som kommer i kontakt med den.......

2008-11-18 @ 21:46:21
Postat av: jimmy

låtsas inte som du bryr dig .vilket du inte gör

2008-11-20 @ 18:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback